Vi skall ge våra Kunder god service och leverera tjänster inom Hissmontage och Hisservice av hög och rätt kvalitet med hög tillgänglighet
och rätt servicenivå genom att:
- Vara lyhörda och flexibla genom noggrann planering vidgenomgång från underlag/order/avtal till tjänstens utförande.
- Följa med i utvecklingen i branschen, kontinuerligt investera i välstrukturerat och underhållet IT-stöd samt i våra Medarbetareskompetens.
- Regelbundet göra kvalitetsuppföljning av utförda tjänster.Om det skulle påträffas brister, skall dessa åtgärdas snarast.
- Ledningen ser till att denna Kvalitetspolicy är känd i bolaget samtskapar och vidmakthåller resurser för efterlevnad och kontroll.
- Följa tillämpliga krav och regler enligt gällande lagar ochbestämmelser.
För att kunna leverera en god service så strävar vi hos Amsler Hiss AB efter att i löpande dialog med Kunder, Medarbetare och Leverantörer, ständigt bli bättre på att tillgodose Kundernas behov och sätta dessa i centrum av vår verksamhet.