Kvalitetspolicy
Stockholms bästa hissföretag. Experter på moderniseringar, service och felsökning
Hiss, hissar, serviceavtal, ombyggnation, modernisering, hydraulhiss, linhiss, nymontage, hisservice, hissfirma, hissföretag, felsökning
50655
page-template-default,page,page-id-50655,cabin-core-1.2,select-child-theme-ver-1.0.1,select-theme-ver-3.5,ajax_fade,page_not_loaded,,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,wpb-js-composer js-comp-ver-7.3,vc_responsive
 

Kvalitetspolicy

Vi skall ge våra Kunder god service och leverera tjänster inom Hissmontage och Hisservice av hög och rätt kvalitet med hög tillgänglighet
och rätt servicenivå genom att:

  1. Vara lyhörda och flexibla genom noggrann planering vidgenomgång från underlag/order/avtal till tjänstens utförande.
  2. Följa med i utvecklingen i branschen, kontinuerligt investera i välstrukturerat och underhållet IT-stöd samt i våra Medarbetareskompetens.
  3. Regelbundet göra kvalitetsuppföljning av utförda tjänster.Om det skulle påträffas brister, skall dessa åtgärdas snarast.
  4. Ledningen ser till att denna Kvalitetspolicy är känd i bolaget samtskapar och vidmakthåller resurser för efterlevnad och kontroll.
  5. Följa tillämpliga krav och regler enligt gällande lagar ochbestämmelser.

För att kunna leverera en god service så strävar vi hos Amsler Hiss AB efter att i löpande dialog med Kunder, Medarbetare och Leverantörer, ständigt bli bättre på att tillgodose Kundernas behov och sätta dessa i centrum av vår verksamhet.